hurm.... kisah aku ngan uthm.....

3:18 AM by sharfeat

hhahahaha.. ok mula sekali aku nak mula ngan ketawa sebab aku tak caya aku yang berumur 19 tahun dapat masuk uni... bukan umur 19 boleh lepak kat shoping kompleks ker... lepak kat umah ngan kwan baik ke,... sembang pasal masa lampau ke.. hahahh.. rupanya pemikiran aku masih tak matang lagi.. sebenarnya masa nie lah aku kena luaskan pandangan.. sebab watu nie aku kena belajar bersungguh sungguh... sebab masa nie aku kena berjuang untu mendapatkan kelas pertama nanti masa pengijazahan... insyaalah... kalau aku berjaya lakukan.. kat sini aku jugak kenan compete totally ngan orang yang lebih dewasa dari aku.. aku patut amik nie sebagai peluang nak luaskan pemikiran.. aku akan cuba la... bagi diri aku ngan seluruh keluarga aku.. aku harap aku tak hampakan harapan keluarga aku... ok.. pe yang aku cita tadi adalah pasal cita cita baru aku dan harapan aku....  kalau aku ada masa lapang.. aku cita apa yang berlaku pada diri aku key.. masa first time aku tapakkan kaki kat sini.. ok... chow...

kawan kawan.. kita dah masuk uni,.,,, kita harus berusaha.. lupa kan masa lampau.. mulakan yang baru... jangan malu untuk lakukan apa pown... lakukan ngan tekad dan jujur.. tuhan selalu di belakang kita..... dia tahu apa yang betul dan apa yang salah... so laku kan dengan niat yang betul.. belajar untuk bangsa,keluarga dan negara... bukan untuk berfoya foya.... maju kedepan dan bukan kebelakang... keep questioning.. jangan malu.... jangan segan.. sebab itu adalah sebab kita mundur.. jangan malu tunjukkan apa yang kita ada.. dan penting kita harus hormat orang jika kita mahu kan kehormatan dari orang lain..
yang nie apa yang aku belajar ketika aku di UTHM....

mums,,,, dad,,,, peaunut.... kirah..... i totallyyyy damm lots miss u all ..... penang,....... muahh... XoXo

| 0 comments

0 Comments:

Post a Comment
<< Home