10:36 AM by sharfeat

nie la lambang u aku.... uni nie mengeluarkan semua orang yang cenderung pada kejuruteraan dan technical... aku bangga sebab pemikiran pelajar kat sini macam TUN DR Mahathir.. aku sangat mengemari pemikirannya yang tak penah gentar akan pada masa yang akan datang.. yang penting adalah hasrat tercapai...


hurm... masa aku\first day kat uthm aku rasa cam  buntu.. biasa lah... perasaan baru kan.... nak dapat kawan baru.. kehidupan baru..... dan inilah di namakan dunia baru..... bagi aku.. kehidupan nie patut kita cuba apa segalanya.. dengan mencuba baru kita tahu apa yang tersirat dan tersurat... hidup nie macam paper kosong jer.. kita yang kena buat jalan kerjanya sendiri.. kalau pandai.. elok la kita lakarkan jalan hidup kita....

aku telah mewakili melewar dalam pertandingan bagi kolej kediaman... alhamdullialah... group kami dapat tempat ke3.. ok lah tue.. macam mana nak hafal skrip dalam masa seminggu... lepas tue plak... masa tak cukup dengan minggu haluan siswa plak... pandai la kita bahagikan masa... tapi al last kami raih kejayaan gak.. aku bertindak sebagai conductor..... harap semua tak salah sangka ngan aku... aku bukan berlagak.. tapi cara perwatakan aku b erbeza sket..

aku takowt sangat bila orang pikir aku berlagak.. buat per aku nak berlagak.. aku bukan nya anak orang kaya.... bukan anak sultan pown.. haiz.. aku malu nak mulakan conversation... kalau sapa tegur aku.. mudah sekali aku sembang ngan dia.. mesti nya.. belum cuba belum tahu.. hahahaahaha]
kumpulan kami..... melewar...

| 0 comments

0 Comments:

Post a Comment
<< Home