selamat hari raya......

11:39 AM by sharfeat

"selamat hari raya" hurm... dah nak dekat raya dah nie.. sabtu nie tak sabar sangat fiq nak amik train pas tue balik penang terus.. it will takes around 12 hours lo... hurm.. its better right than i take bus and go back home... ayoi pown akan balik penang ari jumaat nie.. so hope.. perjalanan dia akan lancar la.. tak da apa apa yang melambatkan perjalanan dia...

hurm.. kalau cakap pasal raya nie kan.. buat shafiq rasa sedih gak la.. teringat kat "nanny"... i totally miss her... mungkin dia tau shafiq rindu kan dia...

"nanny!! selamat hari raya!! shapik rindu lontong nanny!! masa raya dulu.. kalau shafiq mai raya lambat.. mesti nanny simpan sikit untok shafiq.... sekarang lontong pon shafiq tak dapat!"



mesti la kita rindu setiap kenangan yang kita ada... setiap orang yang kita sayang tetap akan tinggalkan kita.. hanya semua bergantung pada kita. sama ada kita mampu tak nak hadapinya... hurm... kenangan tetap kenang tetapi kehidupan tetap kena diteruskan dengan kenangan itu kita bawak sekali... betul tak... hehehe..

tahun nie adalah tahun pertama seumur hidup shafiq diamana shafiq kena balik kampung untuk raya.. rasa macam best ja kan.. dari johor kita merantau akhirnya pulau pinang kampung halaman juga tempat aku sambut hari raya. walaupun penant tapi mungkin seronok sebab aku tak sabar nak jumpa keluarga ku la... rindu sangat.. hehhehe.. sapa yang tak rindu.. mesti la aku rindu tahap gaban nya... kalau tak rindu tue namanya tak da perasaan la.... raya tahun nie aku harap aku dapat duit raya yang banya.. banya banyak nya.. sebab PTPTN aku masuk lambat lagi.. kelompok ketiga lo... haha... balik penang aku nak bantai Subway.. kempuanan yang teramat.. pastue nak hangout ngan suma kawan aku... lepak.. tapi depa kena support minyak keta aku la... ahahahaha....
so.. shafiq amik kesempatan nak ucapkan selamat hari fraya.. maafkan shafiq kalau ada yang terlanjur kata.. walaupun fiq buat terasa siket pown..maafkan fiq key.....



persahabatan yang mengajar kita erti jujur dan erti kemaafan....

| 0 comments

0 Comments:

Post a Comment
<< Home